Friday, August 15, 2008

MALAYSIAKINI versus THE STAR

The Star reported that 'Pusrawi doc sacked for failing to report to work'.

Malaysiakini reported that 'Pusrawi: Khidmat Dr Osman tidak ditamatkan'.

What can one make of it especially we have quite a few cases of alleged misreporting.

No comments: